سوالات متداول

 ورود و ثبت نام :

1 - چگونه می‌توانم یک پروفایل ایجاد کنم ؟ 

( ثبت نام )

- بر روی تصویر آدمک در قسمت بالای سایت کلیک کنید. از قسمت ثبت نام اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. و روی دکمه تایید کلیک کنید.

2 - برای خرید حتما باید در سایت عضو شوم ؟

- بله . قبل از خرید باید از طریق شماره موبایل و آدرس ایمیل ثبت نام کنید.

3 - چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم ؟

-  بعد از اینکه در سایت ثبت نام کردید با کلیک بر روی تصویر آدمک در قسمت  بالای سایت و انتخاب گزینه ویرایش مشخصات می‌توانید تمام اطلاعات کاربریتان  را ویرایش کنید.

4 - رمز خود را فراموش کرده ام چطور می‌توانم وارد پروفایل شوم ؟

-  روی گزینه " رمز عبور خود را فراموش کرده‌ام " کلیک کنید. در کادر ایجاد  شده ایمیل یا شماره تلفنی که با آن ثبت نام کرده‌اید را وارد کنید ، و از  طریق کد یا لینک ارسالی رمز عبور خود را از نو بسازید و وارد سایت شوید.

5 - چگونه یک کلمه عبور امن ایجاد کنم ؟

-  یکی از راه‌های که از نفوذ هکرها به حساب‌های کاربری و حریم شخصی شما  جلوگیری میکند ، ساخت و استفاده از رمز عبور قوی و غیر قابل حدس است. به  این صورت که رمز عبور شامل حروف کوچک و بزرگ باشد ، از اعداد و کاراکتر‌ها  مانند : # @ * $ و ... استفاده شود و کمتر از ۸ کاراکتر نباشد.

6 - چطور می‌توانم سفارش خود را به صورت اینترنتی پرداخت کنم ؟

-  هنگام ثبت سفارش می‌توانید پرداخت اینترنتی را انتخاب کنید ، که در این  صورت به درگاه پرداخت هدایت می‌شوید و باید اطلاعات خواسته شده را وارد  کنید.

- برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به :

1 - شماره کارت ( شماره ۱۶ رقمی مندرج روی کارت بانکی )

2 - رمز دوم کارت یا رمز پویا ( دریافتی از بانک )

3 - CVV2 ( کد ۳ یا ۴ رقمی که بر روی تمام کارت‌های بانکی درج شده است. )

4 - تاریخ انقضاء کارت بانکی ( مندرج روی کارت )

7 - چطور سفارش خود را ثبت کنم ؟

-  وارد حساب کاربری خود شده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و به سبد  خرید اضافه کنید ، روی گزینه مشاهده سبد خرید کلیک کنید و اطلاعات خواسته  شده را وارد کنید.  سپس با زدن دکمه  تایید به درگاه پرداخت منتقل می‌شوید. پرداخت را انجام داده و منتظر ارسال  محصول باشید ، در زمان تحویل مرسوله به پست یا تیپاکس یک پیامک حاوی لینک رهگیری از طرف پست برای شما ارسال خواهد شد که از آن طریق می‌توانید روند ارسال مرسوله را مشاهده کنید.

' در صورتی که در روند ثبت سفارش با مشکلی رو‌به‌رو شدید می‌توانید از قسمت " چت آنلاین " با کارشناسان در ارتباط باشید '

8 - سفارشات به چه طریق ارسال می‌شوند ؟ 

-  تمام سفارشات از طریق تیپاکس یا پست پیشتاز ارسال خواهند شد. تا در سریعترین زمان به  دست مشتریان برسد .

9 - بعد از اینکه سفارشم نهایی شد. چه زمانی می‌توانم آن را تحویل بگیرم ؟

- تمامی سفارش‌ها از طریق تیپاکس یا پست پیشتاز ارسال خواهند شد ، و نهایتا طی ۷۲ ساعت (3 روزه کاری) تحویل گیرنده می‌گردد.

10 - آیا سفارشات ارسال شده را می‌توان پیگیری کرد ؟

- بله امکانپذیر است

پست : توسط شماره ۲۴ رقمی ارسال شده به شماره همراهتان توسط شرکت ملی پست ، از طریق این لینک : http://itemtracking.post.ir می‌توانید روند ارسال مرسوله را ببینید.

تیپاکس : برای  رهگیری بسته خود و اطلاع از آخرین وضعیت می‌توانید با وارد کردن کد رهگیری  پیامک شده، شماره بارکد یا کد قرارداد  از وضعیت بسته خود  مطلع شوید از طریق این لینک :  https://tipaxco.com/tracking